tirsdag 12. juli 2011

Hjemme i Norge

Hallohallo!

Begynner å bli en stund siden jeg kom tilbake til Norge egentlig, har vært hjemme i godt over en uke allerede. Allikevel føles det ut som om jeg aldri har vært i Australia, det er helt sykt. Dagene går for det meste ut på gjensyn med venner, en hyttetur, bursdagsfeiring, andrer turer ut med jentene og jobbing. Jeg og Øystein har også hatt en dagstur (!) til Kristiansand og skaffet oss leilighet, helt perfekt midt i byen.

Resten av juli måned vil gå med jobbing, da jeg kun har tre fridager resten av mnd, baah.

Utrolig gøy at så mange har fulgt med bloggen min mens jeg har vært på utveksling, og til dere som skal studere på universitet eller høyskole; REIS PÅ UTVEKSLING!!!! Alene eller sammen med venner, du blir kjent med noen uansett. Australia og Brisbane anbefales også veldig.

Klems!!

1 kommentar: