torsdag 14. april 2011

Just a normal day

Hei!

Nå har endelig et av bassenget ved Brisbane River (South Bank) åpnet! Stranden ble jo ødelagt under flommen, men nå er det dags for å ta den i bruk igjen. Dessverre er ikke hovedstranda åpent, men kun et basseng like ved. Såvidt jeg har skjønt, er det altså flere "bassenger" langs elven. Alt ser litt rotete og uoversiktelig ut nå (pga igjenoppbygging), så får ikke helt inntrykk av hvordan det ser ut når alt er ferdig.

Siden vi har fri på fredager, har vi altså tilbrakt dagen sammen med 12 andre (som vi forståvidt møtte tilfeldigvis) ved dette bassenget. HELT TOPP!



Dette anlegget ligger ca 30 min gange fra huset vårt, noe som er helt ok :)

På onsdag var jeg forresten på pancake cafe i bursdagsselskap. Veldig hyggelig! Og her spiste vi...


Den beste og sikkert mest usunne pannekaken jeg har spist i hele mitt liv! Fantastisk!

Ikveld er det bursdagsfest (for samme jente som på onsdag), hvor barten skal på. Tema er nemlig "Wig or Mustache", altså parykk eller bart. For å gjøre dette på en mest økonomisk måte, blir det bart på meg!

Ellers er det meldt dårlig vær til helgen.. Så da tror jeg ikke det blir noe reising. Mulig vi stikker til Movie World i morgen eneste (siste parken vi kommer "gratis" inn på med de fantastiske VIP kortene våre). I morgen kveld derimot er det dags for Justin Bieber kino, tjohei!! Kino er veldig billig her, spesielt for studenter, koster rundt 40 NOK.

Håper dere fortsatt har det fint hjemme! :)

2 kommentarer:

  1. Hei !

    Det så ut som om det var en pannekake som inneholdt mye søtt ja. Men så er du nå søt, så da går det bra.

    Når du i tillegg må gå 1 time for å svømme, ja da er det kjempebra....

    Nå har de to kjekke brødrene dine, og guttene mine laget Taco. Pappa har kun forklart hva som skal gjøres, og fått gjort andre ting selv. Litt viktig at de lærer at maten ikke kommer på bordet av seg selv. De er flinke.

    I morgen skal vi i selskap til Sindre/ Jomar hos tante Bente. Jeg og guttene gikk til byen i dag og koste oss på kafe. Regnet litt, men nå er det opphold og fuglesang ute. Det er meldt flott vær i påsken.

    Ha en kjempefin helg og hils Øystein.

    Klem fra pappa
    :)

    SvarSlett