mandag 7. februar 2011

Neste stopp: Bangkok

Da var dagen-før-dagen kommet, og det meste er pakket og klart for morgendagens lange reise! Har forstått jeg var veldig optimist da jeg trodde det ikke kom til å bli noe problem med 20 kg bagasje, for jeg skulle jo ikke ha med meg noe.. Ohno, har måttet vurdert hvert eneste plagg som blir med på tur, og har latt massemasse ligge igjen, likevel var det ikke lett å få vekttallet lavere enn ca 18 kg.. Jaja, blir 2 kg shopping i Bangkok (er jo en maksgrense på 20 kg videre til Brisbane). Neida, får prøve å gå gjennom klærne en gang til før jeg legger meg ikveld.

Kofferten, masse plass, men tung last..
Det Nye, Cosmopolitan, Mag og Sudoku. Har også med meg P.S. I love you og iPod, flyturen kommer til å bli hærlig!
Avreise fra Oslo er kl 13.30, og vi ankommer Bangkok 06.30 onsdag morgen (lokal tid). Da ligger vi 6 timer (tror jeg) foran dere i Norge. Vi har booket oss inn på D'n'D, et hotell som ligger midt i "backpackergaten". Oda, Monica og Anders har akkurat hatt overnattinger på samme hotellet! Martine Sandvold har også overnattet der, så har god tro på at det blir et bra opphold! Hotellet har basseng på taket, og når det er meldt rundt 33 grader de neste dagene, kan det komme godt med. 
Planene for Bangkok blir stort sett shopping, se byen og få med oss ulike moskeer og bydeler. Første prioritet blir å finne et kamera. Har lest masse om ulike ting vi kan gjøre i Bangkok, og tror vi kommer til å ha et nokså fullt program der nede.



Da blogges vi fra Bangkok!

3 kommentarer:

  1. God tur, Marte! Jeg kommer til å savne deg. Håper du får et supert opphold i Brisbane. Det blir kjekt å følge deg på bloggen:-)

    SvarSlett
  2. Liker at jeg er nevnt i bloggen:p ha en fantastisk tur, det kommer til å være helt utrolig bra:D

    SvarSlett
  3. GOOOOOOOOOOOOD TUUUUUUR MARTEE!
    Have fun! Gleder meg til å gølge med!
    PS; I love you <3 hihii <3

    SvarSlett