mandag 28. februar 2011

Australia Zoo

Hei!

I dag var jeg, Øystein, Oda, Monica og Anders i Australia Zoo. Vi så mange forskjellige dyr, og fikk komme helt nær kengeruene og koalaene, veldig kult!









I morgen er første skoledag.. Kommer til å ha forelesninger tirsdag - fredag, dersom jeg ikke endrer fagene jeg har valgt. I morgen er det Business of IT som skal prøves, må ærlig talt innrømme at jeg både er spent, og gruer meg litt. Disse to ukene vi har hatt i Brisbane uten skole har vært helt FANTASTISK! Håper skolen ikke blir altfor krevende.

Og dere? Jeg og Øystein har bestilt tur til Fiji! Det blir øyhopping med all inclusive i påskeferien, JIPPI : D

Klems.

4 kommentarer:

  1. Fyyyfader marte !!!! Fiji !!! eg e såååå sinsykt sjalu på deg akkurat nåå !! Eg hadde bytta ut USA turen min i påsken te fiji turen din i påsken på flekken ! :)))

    SvarSlett
  2. Ser heilt fantastisk ut! Lykke t med 1 skoledag:D Og, FIJI du din heldiggris!! Kos deg ihel. Skypes endag? :DDD

    SvarSlett
  3. Marte!! Fiji!! ikke missunnelig neidaa! Hehe..blir kanskje Barca på oss..ikke akkurat det samme da men :P
    lykke til ¨på skolen! klem

    SvarSlett
  4. Masse fine bilder Marte, kjempekjekt å se - og fortsett med det! Tiril ville gjerne sittet oppi pungen til kengeruene! :)
    Nyt dagene videre down there!! Skolen går vel som en lek når oppholdet er så kjekt.
    Koselig å snakke med deg i dag ;)

    Hils Øystein.
    Klem Cathrine :o)

    SvarSlett